If it makes you happy, it can´t be that bad

Kom på mig själv idag att jag stått och stampat på ett och samma ställe i två år, och det gör mig så jävla irriterad för det var precis det jag lovade mig själv från första början att jag inte skulle göra, och att jag fortfarande stör mig och lägger energi på saker som jag inte ens borde göra längre. Hur har jag orkat?

Lova och jag har precis varit ute å gott med hundarna. Skönt väder är det ute :) Vi har varit på Arcus hela dagen och glassat i solen. Käkade lunch å fikade dära sen på hemvägen tog vi en sväng genom storheden också. Just nu sitter jag hära framför datorn och tänkte slå på en film, Because I sad so heter den. Har fått världens jävla huvudvärk och mår illa som fan så jag tror jag dragit på mig solsting, men tycker dock det är konstigt eftersom jag hällt i mig hur mycket vatten som helst när jag suttit i solen idag. Senare ska jag och syster ut på en lång promenad, sen blir det att basta och göra hårinpackning å grejer. Skönt ska det bli! Nu ska vi käka Daim tårta med grädde sen ska jag lägga mig på soffan och vila en stund.


Kommentarer
Postat av: All gossip & fashion

den filmen är mysig :)

2008-07-23 @ 18:51:52
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0