Burning up

Blev en tidig morgon idag, syster o co har börjat rulla bilen mot Stockholm så fick stiga upp och säga hejdå. Lika jobbigt varje gång :/ Men som tur är så är det inte länge tills vi ses igen! :)

Och idag börjar kalaset! Ojoj säger jag bara vad roligt vi ska ha i helgen tjejor! Imorgon kommer även Sandra till mig och stannar nog tills vi drar iväg söderut. Vi har planer i massor och blir nog även att besöka The Voice konserten som skulle hållas i Kungsträdgården? Yeey!

Annars så har de dagar som gått spenderats med Sofie & Larsälvan och svammel gånger tusen. Igår var jag på släktmiddag ute i Lulnäset i min mosters stuga. Mysigt var det och go mat. Sen övningkörde jag hem och for till Larsälv en sväng där även Sofie var och vi kollade på OC resten av kvällen.

Some pics:

          

          


Nu ska jag gå och nöta lite mer OC sen ska jag gå och pressa lite i solen! Ha en trevlig dag.


Memories..

Kommentarer
Postat av: Mikaela ( RemiForever på days :P )

Så du gillar också OC :D . Jag har säsong 1-3 , åh har bara 3an kvar att se :) . Men one tree hill är mkt bättre tycker jag ! ;)

2008-08-01 @ 09:29:13
Postat av: nathalie

Jao det gör jag! :) Men One Tree Hill är grymt mycket bättre! :P

2008-08-01 @ 09:42:56

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0