Torsdag

Är hos Frida just nu. Hon har bjudit oss tjejer på goo middag, taco paj :) Väldigt smarrigt var det må jag säga! Passar på att smita hit och skriva några rader medans de sitter å löser nå korsord. Idag har jag sprungit på stan i Piteå hela dagen. For tidigt iväg med mami å papi sen mötte vi upp Eva, Per och Viktoria. Pappa var snäll och betalade en klänning å underkläder åt mig, behöves! :) Åkte hem med Eva odom, blev en sväng på dollarstore och sen stannade vi och handlade på Ica Maxi. Var hemma vid halv fem och då la jag mig på soffan en stund sen var det iväg igen, tänkte starta lite tidigare med bilen eftersom det var jag som ansvarade för körningen till Porsön ;) Höhö!

Och imorgon är det kurs mot Sandra i Övertorneå, där ÖTÅ marknad väntar. Lär nog bli en lyckad helg, vilket kan behövas :D Nä nu ska jag gå och vara social, det pratas lite om The ring på 5an, men jag och den filmen är inte den bästa matchningen. Huja!


You´re so full of shit


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0