Ötå marknad.

Då var man hemma igen, skönt men samtidigt sjukt tråkigt. Har haft hur kul som helst i helgen att jag inte vill att det redan ska vara över. Sandra och jag deppade sjukt mycket på söndagen, haha ;) Meeen snart kommer ju LK!
 
Fredagen började med att jag tog bussen till Ötå kvart i två från stan. Var framme strax före fem och då kom Sandra och mötte mig och vi gick till Outlet och väntade på att hennes syster skulle komma och hämta oss. Sen for vi till Sandra och jag käkade middag och sen gick vi och bastade och sen var kvällen igång! :) Vaknade ganska så tidigt på lördagen. For in till marknaden och kikade runt ett tag, sen blev det att titta lite på tävlingen om vem som var starkaste mannen. Sen satte vi oss på kullen och inväntade Stina. For hem och käkade middag duschade och gjorde oss i ordning sen var det utgång som gällde!

På söndagen tog vi det bara lugnt, jag for cyklade in till marknaden eftersom Sandra börjat jobba vid klockan 10. På Sandras lunch gick vi på Lövbiten och käkade och sen gick hon tillbaka och jobbade och jag var med Emma o co och så småningom kom även Daniel. På kvällen for vi hem till Elina och kikade film och käkade chips och bara chillade, gick någon film på 5an som vi såg och sen cyklade vi hem igen. Idag kom jag hem vid halv fem tiden och sen har jag inte gjort speciellt mycket, Natta å jag bakade oss en kladdkaka och fick något ryck och slog på Madicken :)

Nånee nu ska jag ta mig en dusch innan klockan blir för mycket, heipa



        

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0