Disturbia

Sitter hära och försöker fördriva tiden litegrann, tycker klockan gått otroligt segt hela dagen. Ska iväg på bio med Nathalie! Vi ska kolla på Mamma mia. Har hört att den ska vara bra :) Annars idag har jag typ inte gjort nåt, for och badade med Nathalie, Emmelie och hennes kompis på Arons efter Nathalie slutat jobba. Men dock höll inte vädret i sig så längre, det var strålande sol innan vi for iväg och sen när vi väl är framme blir det mulet och jävligt :/ Tog oss iallafall ett snabb dopp sen gick vi och köpte glass. Aja nu ska jag gå och byta kläder och göra mig i ordning, hejsvejs!




Long long time ago ;)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoppas filmen var bra, för jag hade tänkt se den :P

2008-07-16 @ 11:21:32
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0