Var minut

Idag har jag äntligen fått sova ut, och skönt var det ska jag säga er! Mamma har varit och köpt Guitar Hero åt Krille som födelsedagspresent så har i princip suttit och spelat det hela dagen. Och grym är jag, not. Men, det koommer ;) Idag får jag se vad som händer, blir nog en lugn dag för har knappt varit hemma nånting på hela helgen. Kanske blir att umgås med Nathalie en sväng :) Är iallafall Andra avenyn som gäller ikväll!

Igår tog jag, Amanda, Anna och Sandra bussen in till stan från Sundis efter vi varit och kollat när Anna dömt innebandy. Sen mötte jag upp Johanna & Hanna. Var meningen att jag INTE skulle köpa någonting eftersom vi snart far till Sthlm, men hittade en jacka som jag blev kär i så kunde inte hålla mig :P Inte ovanligt. Sen blev det middag på Max innan bion. Och filmen, P.S I love you var hur bra som helst. Rekommenderar den verkligen! Sen kom Johannas kille och skjutsade hem oss och jag gick ut med hundarna och sen traskade jag iväg till Hanna och vi kikade på Melodifestivalen. Mhhhhh, Björn Gustavsson ;) Haha aja, nog om det. Nu ska jag gå och fixa mig lite lunch tänkte jag. Höööres

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0