Tjill

Tjillar med Soffan, ska snart fara in till stan. Och även Frida dök upp nu hör jag! :) Ska försöka hitta en present till Johanna eftersom hon ska ha kalas ikväll :) Igår var det tänkt att vi skulle fara till Måttsund och åka slalom men blev inte av eftersom det typ var snöstorm. De sög! Så istället tjillade vi hela dagen, käkade lite pizza sen drog Sofie på innebandyträning så Frida och jag gick hem till henne. Gick till mig vid sjutiden och kollade på Skärgårsdoktorn och käkade munkar, gött :) Sen kom Soffan tillbaka och då kikade vi på Andra avenyn. Sen pallra vi oss till Soffan och såg på Dirty dancing. Så nu förstår ni kanske vad jag menar med att vi tjillade hela dagen ;) Haha! Sen skulle Soffan äta kvällsmat därefter tolv för vi hade klagat på att vi var hungriga sen klockan sju så då gick vi också hem och tog oss en kvällsmacka! Vi satt och var förbannade över att Max inte har hemkörning. Jah, fullt normalt. Men vettni, nu ska vi börja gå till bussen. Hare

Kommentarer
Postat av: Maria

God Dag! Är allt bra hos dig?

2008-02-25 @ 14:04:29
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0