Only you

Ligger och kikar på Summerland med Amanda&Sandra, vi har vaknat före sjutton idag. Blev en ganska tidig kväll, mötte tjejerna i stan vid sex och vi gick till kiosk baren och sen tog vi bussen till Amanda. Vi slog på Green Street Hooligans men tror inte riktigt det var nån som kollade. Först i slutet började jag koncentrera mig på filmen. Avskyr slutet! Och trött som tusan var jag, somnade först i Fridas famn en kort stund sen la jag & Sandra oss på golvet och sov ett tag till för sjukt varmt var det överallt. Efter att Frida, Anna och Antonia farit hem bäddade vi ner oss och såg på tv en stund. Sen somnade vi väl där nångång efter elva. Skönt :)

Om nån timme ska jag fara till Sundis och kolla när lillebror spelar match och sen blir det att fara hem. Ikväll blir det mys! Jag, Hanna och Johanna ska fara på bio. Blir att se P.S I love you :) Får se om jag kommer hinna se nånting av Melodifestivalen. Får nog be papi spela in. Kan ju inte missa Ola! ;)

Nä nu ska jag gå och börja göra mig klar. Puss


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0