Moment's bliss

Tjenixeen!

Nu hade jag tänkt att jag skulle börja blogga lite, efter flera veckors tjat från Amanda. Happy now? ;) Dagen har gått otroligt segt, som typ alla måndagar gör. Först näthandel & layout på morgonen sen lunch, idrott och praktisk marknadsföring där vi endast sitter och ritar med spritpennor så huvudet sprängs. Fyfan så ont jag alltid har i huvudet när jag går därifrån. Antonia slutade precis 10 i 3 som mig så hon var snäll och gick med mig på stan. Behövde köpa lite grejor och sen satt vi bara och surrade i smedjan. Sen for hon väl hem strax efter fyra och då tog jag också bussen hem. Nu har jag precis sett klart ännu ett Greys anatomy avsnitt, kan typ se säsongerna om och om igen. I love it! Så nu tror jag att jag ska sätta mig med engelska läxan en stund, måste hitta något världsrekord att skriva om till imorgon. Men först ska jag gå och fixa mig nå mackor. Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0