Innocence

Huuh, har näst sista lektionen för idag nu, näthandel. Sitter och kikar på bankens hemsida och ska svara på några fråger. När jag ids, haha ;) Igår var det Valentines day som säkert alla vet. Den spenderades med Amanda & Antonia. Vi myste framför tvn med chips, godis och dricka. Blev en smör film på de också, sex lektioner i kärlek hette den. Sjukt gullig film! Sen drog tröttheten över mig och Amanda och det blev en jäkla massa svammel. Hennes föräldrar började bli orolig att det var dags att ringa psyket. Men vettni, de behövdes! ;) Sen var jag helt slut och somnade lite till och från medans de gick och bastade och väcktes sen av att pappa ringde och skulle hämta mig. Nästan direkt när jag kom hem bäddade jag ner mig i sängen, och gud vad underbart det var!

Idag fyller min lillebror år, grattis skitunge! Så gissar att de är folk hemma hos oss när jag kommer hem. Vet inte om jag är så super sugen på tårta men får väl se :) Ikväll blir det iallafall att mysa hos Amanda med Sandra & Antonia. Love you guys <3

Men nu ska jag skriva och berätta om banklån så Lena blir glaa! Puss


image11

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0