Hit me with your best shot

Ahapp, då var man hemma. Har frysit som en tok hela dagen så det var väldigt varmt och skönt under täcket :) Amanda kom till mig igår efter sex tiden och en stund efter det dök även Frida upp. Kvällen spenderades med de två flickorna! Sen idag vaknade jag och Amanda upp vid halv tio tiden, jag var pigg som en lärka och slog på en film. Låg och kikade på den tills vi tänkte att det nog var dags att stiga upp och göra någon nytta så vi gick och fixade lite frukost. Vid halv två tiden kom Sofie och sen gick vi till Frida och hennes pappa skjutsade in oss till stan. Skaburbian spelade på Hardwear vid två tiden så gick och kikade på dem en stund sen blev det lunch på Dagobert. Sen for vi hem och jag färgade Sofies hår och efter det var det hockey som gällde. Luleå förlorade dock med 1-4. Ojojoj vad jag känner mig stolt! :):) Usch fy och blä. Efter det tillbaka till Sofie och då gjorde vi glass med bananer och chokladsås. Mumma!

Imorgon blir det att stiga upp tidigt, om jag orkar. Vi ska försöka komma iväg till Måttsund tidigt men känner så trött som jag är nu så kommer det nog bli svårt. Så nu ska jag avrunda och krypa till kojs, ny dag imorgon! Eller idag. Haha.. Ja heipa

<3


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0