Good times

Åhh vad skönt det var att ta datorn i famnen och lägga sig ner i sängen. Känns inte som att jag riktigt varit lugn nånting idag. Har kommit hem för en timme sen ungefär, då gick jag ut med hundarna och sen tog jag mig en låång varm dusch. Otroligt skönt var det :) Jobbig dag har det varit också, verkade som att klockan stått still princip hela dagen. Efter matten trodde jag att jag skulle somna nånstans efter alla ekvationer och då hade vi två lektioner kvar. På turismen redovisade jag och Erika våran rapport om Paris. Gick ganska bra förutom våra skrattattacker lite här och där. De andra som redovisade pratade kanske i 5 minuter medans vi nästan pratade i en kvart kändes det som :P Nå de gick ju iaf! Sen har vi ju fusk Gabriella som åker till Mexico idag i två veckor.. Du får ha det så otroligt bra därborta och sola lite till mig va! ;) We´ll miss you!

Nu ska jag gå och hjälpa pappa att packa in i kylen så jag får mat nångång och är det läxor som gäller. Puss


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0