Better in time

Sitter hemma hos Mandip, vi har precis lagat lite lunchi. Blev grillkorv med bröd och ett fett glas cola! Och gött var det :) Vi ska nog kila över till Ejne snart, gick någon bra film på canal+ så vi tänkte kika på den ett tag.

Under veckan så tog jag och Amanda oss en tur till Övertorneå och hälsade på Sandra. Vi var till Finland en sväng och handla med hennes mami sen har vi kört skoter och bara myst :) Hihi! Var lite facinerad när jag var i Finland faktiskt, tänkte försöka lära mig lite finska. Moha! Vi åkte hem igår redan vid två tiden och var hemma i Luleå vid fem. Jäkla trög resa var det. Mötte då Frida & Antonia i stan sen for Amanda o Antonia till sunderbyn och jag o Frida hem till mig. När vi väl var hemma gjorde vi oss korv och makaroner sen satte vi oss framför datorn en stund och kollade OTH och svammlade på :) Blev en tidig kväll!

Ikväll så blir det mys med mina favorit tjejer. Blir att laga mat - tacos som vanligt ;) Även basta osåntdära. Vad vi sen hitta på för nå bus återstår att se, höhö! Nä nu ska vi pysa över till grannen.


image14

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0