You better hold on tight, spider monkey


Edward, Alice & Jasper Cullen


Har just gjort bort en läxa, någon DIBS uppgift vi skulle skicka in till Roland idag. Sen har jag matte och småföretagande att göra. Jag som trodde det skulle bli lite lugnare nu innan jullovet, men konstigt nog har vi mer att göra än vad vi haft de senaste månaderna tillsammans känns det som. Blöö! Och kallt utta helvete är det, känner inte mina tår överhuvudtaget.

Mötte upp min Sandrew efter skolan idag, känns som det var en evighet sen jag såg henne. Vi gick och tog en macka på Dagbobert och surrade om hennes vecka i Sthlm. Vill också!! De dagarna jag var där var alldeles för lite. Lova växer som jag vet inte vad och blir bara större och större för varje gång jag ser henne. Min lilla Bova :)

Jag var och såg Twilight igen igår btw.. Haha är man addicted så är man. Trodde det skulle avta lite efter 3e gången men ikket sa nicket. Gab och jag fick med oss Larsälvan den här gången och nu är hon också fast. Well, that´s life!


Kommentarer
Postat av: sandra

du och jag<3<3<3

2008-12-10 @ 17:10:43

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0