Watch this space


HAN med en rosett på under julgranen skulle inte sitta helt fel tomten! :)


Idag har jag varit med Gabsan på stan en sväng, vi var redan där vid öppningstid så blev en tidig uppstigning idag! Vi kikade efter julklappar och käkade lunch på Mat & prat. Super mysigt :) Efter några timmar på stan for vi hem till Gab och kollade på Twilight. Ett plus att det inte var på bio var att vi kunde skrika fritt när vi kände för det. Satans film, man bli helt psykad i skallen.

Mamma kom och hämtade mig efter hon varit hos mormor och hämtat våra julklappar sen for vi hemåt. For på affären en sväng och handlade lite. Sen hjälptes vi åt att göra kycklingsallad som var dagens middag. Tog hundarna ut på en lång promenad efter det och sen hoppade jag in i bastun. Och skönt var det ska jag säga er. Nu ska jag kika på säsongens sista Britannia High sen ta en ipren och lägga mig å vila. Någon som kan ta över mitt jäkla huvud några timmar!?

Kommentarer
Postat av: GABRIELLA



BOBBO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1oneone



ja tack, en robert pattinson under julgranen hade inte varit HELT fel.

2008-12-22 @ 19:24:22
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0