Blast from the past


Familjen Cullen

Gårdagen var mysig, vi hjälpte Nattas farmor att göra chokladtryffel men dom blev dock inte så vackra.. Haha jaja det blandas i magen och goda blev dom iaf, drack glögg och satt framför tvn. Vi tog även oss en promenix. Nu har jag just hjälpt mamma att stoppa kristyr på pepparkakor som hon ska ha med till jobbet åt alla barnen. Vilket jäkla pillgöra och mitt humör är inte det bästa idag så har verkligen fått kämpa att inte slå sönder pepparkakorna i tusen små bitar. Är trött  som fasen eftersom att en viss Övertorneå bo var så gullig att ringa och väcka mig 03.40 i natt.

Joo, i natt har jag på något vis lyckats bita mig i underläppen så jag har dragit på mig en snygg fläskläpp, de ni. Har en vana att suga på underläppen men nu gör det alldeles för ont. Va fasen har jag sysslat med!? ^o) For till storheden också tidigare med mamma å vi lunchade på Max, gick en sväng på HM och handlade lite smått på Coop. Som vanligt så ränner vi hela tiden under helgen :P

Nu ska jag gå och käka middag, makaroner med lövbiff i ädelostsås (GOTT!) sen snabbt kika på Britannia High avsnitten och sen blir det att umgås och mysa framför tvn! Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: gabriella

nu måste vi snart bestämma ett datum för andra biobesöket, you know..

2008-12-07 @ 21:23:30
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0