With every bit of me



Grattis på födelsedagen älskade pappa!

Faster, farmor och kusinerna for precis härifrån. Har fikat och fått en försenad födelsedagspresent. Fick en tröja och en ring från Pilgrim som jag blev kär i. Sjukt fina grejer! Tidigare idag for pappa och jag och hämtade kina mat och for till storheden en sväng. Vi kom hem strax efter 4 och tog hem hockeyn och käkade till den. Dock så var det en urusel match och Luleå förlorade och jag blev på dåligt humör.

Imorgon ska jag å käka lunch med Sandra & Stina en sväng innan Stina far hem till Stockholm, sen kommer Gab in och vi kommer strosa ett tag på stan, vi tänkte att vi skulle hitta något att ha på oss på nyårsafton. Sen planerade vi att gå o kika på Kevin som är i Shopping med även Alice och Robin klockan 4. Ska bli kul! :) Nu ska jag forsätta glo på Vänner som jag börjat se om från säsong 1. Är så gulligt när Ross & Rachel blir tms för första gången, och de ska ju hinna göra slut ett antal ggr också.. Well well!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0