Tidsfördriv

Väntar på att klockan ska bli halv 3 så jag får börja dra mig mot frissan. Bror steg upp i tid idag så behöver inte bekymra mig över skjutsen iaf! Hittade en massa frågor på Larsälvs blogg så slänger i det här som ett litet tidsfördriv. Hörs senare!



  •  Vilken svordom använder du mest? Fasiken
  • Äger du en iPod? Nej men hoppas jag gör det den 24e december. 
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror på när jag börjar.
  • Hur många resväskor äger du? Dunno
  • Använder du flip-flops? Njae, på stranden typ. 
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ibland
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Haha Mysteriet på Greveholm ;) 
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med en vän.
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Oj.. Inhandla en ny garderob och en utlandsresa! 
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Haha det händer.
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nix
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen cd-spelare :O
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Om jag skriver det här så är det ju ingen hemlighet längre smartass ;)
  • Vad åt du till middag senast? Makaroner & korv
  • Använder du huvtröjor? Sometimes
  • Kan du vissla? Jo.
  • Vem var den senaste som ringde dig? Mamma.
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Breakdance
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det händer säkert.
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 0920
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Yes
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Typ storheden
  • Hur många syskon har du? Två bröder och en syster.
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Det händer väl, beror på vem personen är
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Mysteriet på Greveholm, bara fråga Larsälv ;)
  • Äger du några band t-shirts? Darin och Iron Maiden. Höhö
  • När flög du senast? Stockholm för ca 3 veckor sen
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6.
  • Läser du för skojs skull? Jo det gör jag, är en läslus.
  • Pratar du några andra språk? Engelska och typ hola på spanska. Haha
  • Diskar du din egen disk? Jo ifall diskmaskinen är full 
  • Har du gråtit offentligt? Yes
  • Har du en stationär dator eller en bärbar? Stationär och ibland bärbar
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Beror på vad det gäller isåfall, dunno.
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vill göra en tatuering
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? haha men självklart! 
  • Kan du kasta macka? Whot?
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
  • Vem var din favoritlärare och varför? Yvonne!! 
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.
  • Vad har du för väder? Halt, slaskigt, blött och förjävliga äckliga vägar. Stockholms vinter med andra ord!
  • Har du en blogg? Nää... Jag tror inte det iaf? ..

  • Kommentarer

    Kommentera här:

    Vad heter du?:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (bara jag som ser den)

    URL/Din blogg:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0