Mad world


Gänget i Britannia High.


Har börjat kika på den nya serien Britannia High. Hyffsat bra faktiskt än sålänge, men dock har den varit jäkligt seg att få hem för mig ;/ Nu så sitter jag och kikar runt på lite bloggar osåntdära, såg nyss hockeyn med familjen, Eva, Per, Viktoria och farfar. Dock så är jag på redigt dåligt humör just nu. Vet inte något lag i elitserien som jag avskyr så mycket som Färjestad och deras såkallade fans. Luleås svit avslutades då idag, de förlorade. Chabada fick en tackling och flög på målet och skadade sig och när han fick hjälp till båset buade publiken?! Så jäkla dumma i skallen! Visst de är inte så att jag menar att det självklart ska heja på Luleå bara för att jag gör det men när någon skadar sig så är det ju något man gör!! Helvete .

På tal om annat nu då, på idrotten idag körde vi Indiansmyg. Och kul som attans är det! Var en tradition på Stadsön så det var gode kul idag faktiskt. Efter skolan har jag gått med Natta och Sofia på stan ett tag också. Hittade kolosalt mycket jag vill ha nu alltså, sådär lagomt till jul osv! Är avis på Sandra å Gab som befinner sig i Sthlm just nu, även fast jag nyss kom hem därifrån. Miss you guys :// Imorgon har jag sov morgon, och gode gud vad skönt det ska bli att få sova ut..

Kommentarer
Postat av: sandra

saknar dig med sötnos<3<3

2008-12-05 @ 16:31:53
Postat av: Gabriella

saknar dig med bäbis!<3

2008-12-07 @ 21:18:29
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0