Luleå Hockey!



Ojojojoj Linköping - Luleå 3-6! Känns bra eller!? Luleå har klättrat upp till 2a plats. Kul att två st lag från norrland leder tabellen just nu. Men jämt är det måste jag säga. Nu är det uppehåll och ingen match förrän 26/12 då vi möter Modo.

Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat. Har gjort klart hela samhällsen, insändaranalysen, bokrecension och en intervju om arbetsmiljö och säkerhet. Nu har jag och Gab bara kvar att göra filmanalysen, där vi ska skriva om Twilight. Vilket alltså då borde gå fort. Så jag har då lov efter skoldagen imorgon istället för på fredag, de ni! h känns så fruktansvärt skönt att ha allt bort gjort nu, som att någon lyft en sten från mitt huvud ellernåt.. Efter skolan har jag Sandra och Gab strosat runt på stan lite. Sandra har kollat efter julklappar åt hennes syster medans jag och Gab bara gjorde henne sällskap. Köpte iaf en present åt mami eftersom hon fyller år. Haha måste berätta att min far är ganska gullig ibland. Mamma har kollat runt efter hårfönar på stan, så pappa trodde ju då givetvis mamma var ute efter en. Så han köpte en åt henne i födelsedagspresent. Men det var så att mamma planerade att ge en åt mig i julklapp.. Haha pappa lilla, du har det inte lätt :)

Nu funderar jag på att lägga mig i sängen och kolla på SATC en stund innan jag somnar. Är helt slut.. Imorgon har vi bara betygssnack och fika stund på Varmköket vilket innebär att vi nog har kort dag. Ska bli otroligt skönt!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0