JULLOV



Blev att övernatta hos Sandra inatt. Efter middagen igår tog jag bussen till Gab och vi ylade ett tag i Singstar innan vi pallrade oss ut i halkan mot Sandra. Gick förbi mormor en sväng också och hämtade en tältsäng som vi skulle få låna. Och igår var sista skoldagen på detta år, och det kändes sjukt skönt!

Nu ska vi snart pallra oss in mot stan, vi ska fara förbi skolan en sväng och käka Julbord. Haha :) Emma och Gab möter upp oss i bussen. Sen blir det att gå en sväng på stan, jag hoppas verkligen att det inte är lika halkigt som det var igår. Man tog sig knappt fram :o Ait, nu ska Sandra fläta min lugg sen kila!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yla i singstar är nöje det ;)

2008-12-17 @ 20:03:03
URL: http://aeka.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0