I have to follow my intuition - make a decision


Ögon godis bokstavligt talat.


Har kikat på Pearl Harbor för ett tag sen, tänkte gå och skingra tankarna här ett tag istället. Förbannade film, blir alltid helt förstörd efter jag sett den! Och ändå kan jag inte sluta..

Döttstrött har jag varit idag. När jag kom hem slängde jag mig på soffan direkt och somnade ganska fort. Vaknade vid middagstid och förstod verkligen inte hur jag skulle orka upp. Tog med mig hundarna ut en sväng i halkan iaf så blev lite piggare. Huvudvärken vill dock inte ge med sig så funderar på att göra kväll redan nu, skulle nog behövas. Tror jag ska lägga mig med min bok Om jag kunde drömma och koncentrera mig på annat. Som Edward te x.. Det tackar jag verkligen inte nej till :)


Kommentarer
Postat av: gabriella

k-k-kk-k-k-k-kkkknäsv-v-vag....

2008-12-17 @ 20:16:08
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0