And so the lion fell in love with the lamb


Yummie

Sitter å surrar med Gabsan i telefonen, högtalarn på i högsta hugg och kom på att det är dags för mig att blogga lite. Vi har varit och sprungit på stan HELA dagen idag också, som vi typ gjort nu flera dagar i streck känns det som. Var tänkt att vi skulle fynda något att ha på oss på Nyårsafton imorgon, men inte. Det kan vi ju tacka rean för. Allt är utplockat typ överallt och inget nytt har kommit in överhuvudtaget. Kul att shoppa då? Få se nu, nae. Vi for även på storheden och sprang en sväng men blev bara att vi lunchade där ute. Fyndade iaf en lång kofta och en vanlig svart tröja från Gina och ett svart nagelack från Mavala.

Ikväll var det tänkt att jag skulle fara på Luleå-Färjestad, men planerna blev ändrade. Men håller tummarna här hemma med radion på, måste heja på pojkarna även fast jag inte är på plats. Höhö! Nu sitter vi å knegar på planerna inför imorgon, hoppas på att Sandra pallrar sig från Övertorneå och kommer hit.

Jag och Gabriella saknar Twilight. Vi har abstinens rent ut sagt. Idag på Vero Moda spelade dom det officiella soundtracket Paramore-Decode på tvn med musikvideon till och vi fick titta på Edward. Aaaah gåshud och äta upp honom känslor kom fram och våran dag blev jobbig. Haha! Jises. Tur att vi inte är det ända människorna som känner igen dedär. Bara hålla ut tills februari då filmen kommer ut. Vi ska försöka hålla oss från biografen. Nå nä, nu får jag skärpa mig och gå ut och rasta hundarna istället med Ipoden i högsta hugg!

Kommentarer
Postat av: gabriella

What a stupid lamb



....

2008-12-30 @ 20:44:27
URL: http://gabruella.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Åh härligt med en massa Twilight :D

2009-01-02 @ 21:36:21
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0