27 december



Ett tag sen jag skrev hära, har haft fullt upp dehär dagarna som varit så skriver en snabb uppdatering medans jag väntar på att få hoppa in i duschen;

Igår var jag hos min faster och käkade Julmiddag (igen) och släkten var också dära. Ett tag sen man träffade dem! Var trevligt och goo mat var det :) Sen blev det stress, vi skulle på Luleås match klockan 4 och kom inte iväg från Björsbyn förrän strax efter 3 snåret. For och hämtade upp Larsälv och jag sprang in och hämtade pengar osv. När vi väl var framme vid Coop Arena var alla biljetter slutsålda, även ståplats. Surt som fan och vi började planera annat och fixa skjuts hem när en ängel kom och gav oss gratis biljetter. Var verkligen meningen att vi skulle på dendär matchen. Och värt var det, kommer inte ihåg när det varit så roligt att gå på hockey sist. Luleå är serieledare efter 12 år, vilket känns helt otroligt! ♥ Kan bara tänka mig vad frustrerande det ska vara för Miettinen att inte få spela med sitt lag när det går så bra för dem nu också, men snart är han tillbaka han med.

Idag for jag med Gab på stan. Skulle försöka fynda något på mellandagsrean men för det första var det alldeles för mycket folk och man hade inte riktigt orken att kolla ordentligt. Det är så det brukar vara. Hittade mig iaf en ny parfrym som jag viljat ha sen typ 6an? men den har dock varit för dyr för mig att köpa. Tommy Girl. Luktar så sjukt gott! Sen köpte jag en skjorta från HM med presentkortet jag fick av syster i julklapp. Mötte mamma å pappa på stan och vi for till Coop för att kolla när lillebror hade match.

Oj blev ett långt inlägg idag såg jag, ska avrunda här och fortsätta kika på Harry Potter och den flammande bägaren (DÄR ROBERT PATTINSON ÄR MED) med Johanna. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0