Happy ending

Har suttit å kollat på några avsnitt av One tree hill från säsong 1 , men nu känner jag att john blund är på besök för sjuk trött blev jag helt plötsligt. Idag hade vi sovmorgon till 11 för våran samhällslektion var inställd. Så vi hade bara en lektion i ARL där vi mest pratade och gick igenom kursen och snackade om betygskriterier. Gick till kungsfågeln en sväng och hälsade på Larsälvan och Iiluta. Sen var det idrott på schemat där vi inte heller gjorde nåt, var i teori rummet och träffade våran nya idrottslärare Staffan och så fick vi göra ett förslag på höstterminens schema. Efter det gick jag och fikade med mamma och moster sen var vi å jagade ett par nya sneakers till mig men som vanligt så finns det aldrig i min storlek! Gick på en promenad med hundarna när jag kom hem och sen resterande av kvällen har jag umgåts. Jepp, det var ungefär allt. Imorgon ska jag vara duktig och palla mig till gymmet å räta upp min rygg och sen blir det tjejkväll med klassen, NICE! ;) Nu började jag frysa något förjäkligt så ska krypa ner i sängen, god natt allihopa :)

Varför bryr jag mig ens!?!?!?!? Jerk



Kommentarer
Postat av: Anonym

så vacker du är gumman! :)

2008-08-31 @ 21:42:49
URL: http://ericaan.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0