Sunday

Nåjoo då gick helgen mot sitt slut. Och inget vettigt har man gjort, men det är inte särskilt ovanligt!

Har precis smällt i mig en räkmacka, å gott som tusan var det ska jag säga er. Har vaknat kring 11 tiden idag, gick då ut och satte mig på altanen en stund och fikade. Sen slog jag mig ner i soffan och kika på Sverige-Finland. Denhär tuneringen har inte alls gått bra för Sverige, men vi har ju iallafall VM kvar! Dagen blir fortsatt lugn, Soffan kommer förbi vid sju tiden och då ska vi ut på våran lång promenix och sen blir det Andra avenyn. Ska försöka sätta mig ner med BP boken en stund också och nöta lite till provet på tisdag, men jävlar jag håller på missa Beckham dokumentären så nu kila! :) Heipa



image27


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0