Nothing's changed at all

Nu har det gått ett tag sen jag skrev - igen. Meeen, jag har inte haft orken helt enkelt! Dagen började med att jag vaknade av mitt alarm, trött som tusan och låg och znooza i minst tjugo minuter innan jag tog mig upp. Hann med nöd och näppte till bussen, och det var inte särskilt kul att springa i halkan/slasken. Första lektionen var svenska, vilket var extra tråkigt idag för vi håller på med synonymer och magen kurrade så hade inte något särskilt bra tålamod. Sen när det var lunchdax gick jag in till stan och mötte Amanda som varit hos doktorn och vi gick till Dagobert och tog oss en Tacotallrik. Mycket smarrigt var det ska jag säga er! Sen skulle vi gå och leta ett läppbalsam som jag planerat att köpa länge som kostar lite extra och nu när jag väl har råd är det slut på de få affärer som haft det. Morr ;o Så vi traskade tillbaka till skolan. Sen när vi slutat och jag skulle gå till bussen blev det att gå med raket fart för att inte missa den också. Kan inte bli bättre :)

Mamma och jag var nyss ute en sväng med vovvarna på promenad, skönt väder och solen tittade fram lite :) Nathalie kommer nog hit om en stund, ska planera lite inför Bullis resan! ;) Nu hoppas jag våra planer går igenom.
Så, heipa.

Let me fall, I don´t care if i break down
Let me fall, even if I hit the ground


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, ska du och en kompis fara själva till bullis ? :) satan vad roligt, avis man blir : b

2008-04-02 @ 19:21:41

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0