Monday

Huh vilken dag. Jag å amandis tog en sovmorgon så vi skippade näthandeln. Så första lektionen blev data. Blö så jäkla tråkigt! Hade prov eftersom jag var sjuk förra veckan, man skulle skriva ett sånthära affärsbrev. Veta hur många rader som ska vara emellan varje stycke och vars man ska börja skriva. Hyffsat bra gick de iallafall så. Sen hade vi lunch & efter det idrott, men ingen idrott för mig inte. Seg som jag är fick jag springa till bussen imorse eftersom jag hade problem med att ta mig upp från sängen. Blev stressigt som fan så jag glömde totalt bort väskan brevid dörren. Haha hur klantig får man vara! Börja tänka när jag väl var vid bussen att de var ganska lätt på axeln :P Så blev en håltimme till sista lektionen med Bängis där vi gick igenom provet vi ska ha på fredag. Bestämde mig för att följa med hem till Amandis efter skolan och blev perfekt tajming när vi kom till Smedjan för ettan skulle just gå men busschauffören hade allvarliga problem och kunde inte öppna dörrarna åt oss även fast vi var precis vid bussen utan körde iväg! Såntdär gör mig så sjukt irriterad. När vi väl hoppat på en buss och kommit innanför dörren la vi oss och slöa en bra stund sen käkade vi kladdkakemuffins och gjorde middag. Blev makaroner å korv. Sen tog vi bussen från Sunderbyn, jag hoppade av i Gammelstad å åkte hem med mammsi.

Nu ska jag gå och hjälpa mamma att diska, sen slå på lite Prison break. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin bild du har gumman ;)

2008-04-14 @ 23:54:11
URL: http://annyy.blogg.se

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0