Heartache

Är med Nathalie hos Sofie, har precis diskat undan middagen. Blev tacos ikväll, alltid lika gott förutom att jag med min förkylning knappt känner någon smak. Känns lite surt. Slutade skolan idag vid två tiden för att Barbro hade möte så det var ju skönt. Träffade Erica i smedjan och sen dök Sofie, Amanda och Nathalie upp. Sen gick dagen bara nedför. Men tack för att ni finns tjejer, ni är guld värda <3

Nä nu ska jag gå. Hej

now that it´s all said and done, I can´t believe you were the one
to build me up and tear me down, like an old abandoned house
I fell too far was in way too deep, guess I let you get the best of me
Welllll, I never saw it coming .

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0