Empty room

Åh vad fint väder de är, va glaa jag blir :) Har precis kommit innanför dörren, mamma kom och hämtade mig i stan efter jag slutat sen for vi och hämtade Mimmie som har varit hos frisören. Jätte fin blev hon, innan såg hon ut som en liten julegris eftersom hon har så stor och fluffig päls men nu är det knappt någonting kvar av henne. Resterande av dagen ska jag nog försöka plugga lite till ARL provet som vi har på fredag. Sen kanske Nathalie kommer förbi en sväng också, ska tvinga med mig henne ut på en promenad tänkte jag. Trött som fan är jag också, Amanda å jag fick verkligen slita oss upp från sängen. Var verkligen en sånhär morgon som sängen är extra skön och man bara vill ligga kvar. Sen blev det stress till bussen, inte ovanligt de heller. På matten kämpade vi på med Pythagoras sats som gjorde mig ännu snurrigare i skallen än vad jag redan är, måste verkligen skaffa mig en ordentligt miniräknare för de funkar inte med mobilen längre. Nåja nog om det!

Nu ska jag gå och steka mig lite pytt i panna, usch fy och blä men det får duga idag. :)



image25

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0