can i have everyone's attention please?



oth is back! jag höll nästan på börja gråta när jag såg att det gamla introt till serien är tillbaka i denna säsong. haha vadå tönt? gud, varenda gång jag bara hör låten får jag gåshud och tänker tillbaka på när jag som mest var besatt av serien och leyton! säsong 1-4 gör att one tree hill alltid kommer vara min favorit serie.

soo what's new.. idag gjorde jag mig en ordentligt lunch eftersom jag ska på spinning om ett tag. blev grillad kycklig (proteiner!!) och rostade rotfruksgrönskaer. he var smarrrigt. hur det nu ska gå på spinningen idag är en annan femma, eftersom jag har så ont i benen från gårdagens träning att jag knappt kan gå. men höhö blir nog praa ändå.

igår satt jag halva kvällen och bråkade med mitt sony vegas. det vill inte starta upp!? jag fattar inte vad det är för fel, den stannar vid uppladdningen av programmet och står sedan still tills det blir "svarar inte". håller på bli galen, någon som vet vad problemet är!?

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0