blog award



Jag fick ett blogaward av Viktoria & Maria
Tack ♥


Med utmärkelsen följer vissa regler, och reglerna är:

- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
-  Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.


7 stycken sanningar om mig:

- Jag är en riktigt fegis när det gäller mörkret. Är galet mörkrädd!

- Jag har aldrig någonsin haft hål i tänderna. *peppar peppar*

- Jag har en fet kändis-crush på Robert Pattinson.. Hehe, men det är nog inget nytt.

- Plattar jag inte håret efter jag duschat, ser jag ut som ett troll i håret. Bokstavligt talat.

- Jag gråter som en bebis varenda gång jag ser Titanic. Spelar ingen roll hur många gånger jag sett den, blir lika förstörd varje gång och tänker att dom ska hinna svänga med skeppet.

- Har haft hål i läppen & i näsan, dock är båda utagna idag.

- Är väldigt pigg på att byta hårfärg ofta.. Som nog alla mina närmsta vet.. Hehe.

Jag nominerar;
Emma
Freja
Åsa
Micaela
Nathalie
Emmelie
Emma R


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad roligt att läsa gumman :)

2010-01-26 @ 23:27:48
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0