london baby london <3


Jag & min man! ;)


Den här bilden tog jag åt dig Emma, eftersom jag vet hur mycket du älskar Keira! :) Dock ser jag ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom.. så jag klippte ut mig ;)

I'm back home! Eller har iofs varit det sen igår, men har varit helt slut så har inte orkat uppdatera här nåt. Vi har iallafall haft en UNDERBAR resa. Med mycket shopping, festande och bara varit. Förälskade mig i staden så fort jag satte foten där, och jag kan lova att jag kommer återvända dit.

Höjdpunkten på resan var dock att hälsa på Roberts vaxdocka. Höhö, vilket ni alla säkert redan kunde listat ut ;) En grej jag måste berätta är att när vi var på en film butik (skulle köpa Skins säsongerna) så ser jag DVD:n 'ROBSESSED' och att dom säljer den för 5 pund. Vilket typ är ca 60 svenska kronor. Jag hoppar och tar den och tänkte, fan jag måste ha den här. Så drar jag fram till kassan, små skrattar lite och slänger upp filmen. Killen i kassan tittar på mig och säger: 'Seriously? Just this?' Och jag ba: Oh yes, just this one. Han skakade på huvudet och flinade och ba: 'I don't get it, I don't get it..' 'Of course you don't you're a guy?!' Han fortsatte skratta åt mig och drog upp en New Moon påse och ba: Do you want a New Moon bag too? 'Ah, feels like you've known me forever' Han fortsatte stå och dum flina och hela personalen tyckte de hela var super roligt. Ha ha ha.. Han stod to m och flina när jag lämnade butiken. Pucko!

Lägger upp resten av bilderna senare :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Aww vad söt du är! :D Det låter som att du haft det superbra i London och jag är lite avis nu, haha.

2010-04-10 @ 12:38:02
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Du är så söt och Camilla med :)

Lät som en underbar resa.Tråkigt att man inte kunde vara med.Blev riktigt avis nu,hehe ;)

2010-04-10 @ 19:21:50
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Snyggt par du och Robert är alltså ;)

2010-04-11 @ 23:41:51
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0