i think i know what's on your mind


Funderar på att dra in till stan & träna en sväng. Dock kändes det väldigt jobbigt.. Så jag får se hur det blir med den saken. Johanna var här igår och vi busade på som vanligt. Tonade hennes hår vilket blev skit snykkt (y) sen glodde vi lite på idol där det var Michael jackson tema. Bästa under kvällen igår var lätt Eddie! Senare idag blir det nog att ta i tu med mitt hår eftersom färgen sköljts ut en hel del och blonda slingor syns lite här & varstans. Not pretty.

Tränar jag så får det blir senare idag, jag måste sätta mig & plugga.. typ nu.. Två cambridge prov till veckan och ett i religion. Så nu ska jag dyka ner i kristendomen en stund. Fy farao vad skoj.. not.

PS. Igår släpptes New moon soundtracket.. Och jag har ju inte hunnit tjuvkika på låtarna innan.. (A) Über fantastiskt är det och favoriten är Grizzly Bear - Slow life!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Usch vad jobbigt med prov :( Väldigt bra låt :)

2009-10-17 @ 16:16:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0