Wednesday


Ikväll har vi varit ett gäng på waldorf och firat sandra som fyller 18år på fredag. Men eftersom dendär skitungen åker till sthlm imorgon för att fara vidare till turkiet och lämna mig här 2 veckor ensam så blev det att fira henne idag. Jag kommer inte sakna dig! :(

Annars har det inte varit en sån händelserik dag. Började skolan kvart över åtta och slutade redan klockan nio. Då hade jag håltimme till klockan tre. Så idag har jag fått bortgjort två st prov så jag kan bocka av det från listan. Skönt. Så nu ska jag lägga mig i sängen och dra igång någon film, är helt slut!

PS. Idag är det ingen vanlig dag för det är Viktorias födelsedag - hurra hurra hurra!
Grattis raring ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack finaste Nathalie <3 <3

2009-06-03 @ 23:33:34
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0