The aftertaste


Strax ska jag bänka mig framför tvn och kolla på true confessions of a hollywood starlet. Tänkte bara slänga upp en dagsuppdatering innan. Imorse steg jag upp o satte mig ute i solen en stund med en banan smoothie ett tag sen hoppade jag in i duschen. Sen har jag inte gjort ett skit. Vid middagstid for vi till donken och käkade sen har vi haft besök hela kvällen.

Och imorgon är det dags att jobba igen. Tack för att vädret verkar bli lite svalare när vi ska stå och slipa eftersom det precis är där solen ligger, för det blir väldigt utmattande efter ett tag. Men sista veckan nu att ta sig igenom sen är det sommarlov på riktigt. Me likey!

Med det sagt så avrundar jag hära. Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0