En mycket skoltrött Nathalie.


Min dag har verkligen varit jobbig. Usch kommer fasa inför tisdagar resten av skolåret. När vi äntligen kom fram till sista lektionen som var varmkök där vi gjorde panerad rödspätta? med ris, någon sås jag inte kommer ihåg namnet på, morötter och palsternacka. Var väl inte något jag skulle vilja äta annan tid men så farligt var det inte! Men dock så är ddet ju så att varmköket är mycket roligare när man får laga någonting som är gott! Jag tog mig även i kragen och fixade till mina inviduella val. Bytte bort psykologin så jag läser Italienska istället. Men det blir inte förrän i 3an. Men tror det kommer bli kul! Danne som kom hem från Tobago i fredags hade en liten utdelning av presenter också. Fick ett jätte fint armband av han och en sov t-shirt med ett tryck jag inte tänker nämna hära. Haha du är ju som du blev alltså ;)

Ska försöka hitta någon film nu att dra igång innan det är läggdags. Börjar ännu en gång 8.15 med småföretagande som första lektion. Blöö jag vill inte! Kan någon ge mig lov nu tack!?

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0