So if that's tragic, then give me tragedy!


Degrassi gänget!

Jag är trött trött trött, trött. Gissar att det kan vara för att jag de senaste nätterna inte somnat förrän efter 3 snåret. Börjar fasa när jag tänker på att skolan snart drar igång igen, är van nu att få sova ut och inte behöva bry sig om att stiga upp en viss tid och att kunna vara uppe hur länge som helst utan att behöva bekymmra sig om att man ska orka stiga upp nästa dag. Uh sommarlov nu tack! Jag hoppas jag fått lite bassilusker med mig hem nu, så jag kan få slippa skolan några extra dagar. Låter det hemskt!?

Tror jag ska gå och göra mig lite gröt, börjar vara hungrig. Sen ta en varm dusch så jag kanske vaknar till liv lite. Blir att kika på Degrassi the next generation innan jag somnar iaf. Har hört att serien är bra, så återstår att se! Och imorgon börjar efterlängtade 90210 igen, glöm inte det! Shit vad det snurrar serier i mitt huvud just nu..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Härligt att man kan ladda ner ett nytt avsnitt av 90210 imorgon, can't wait :D

2009-01-06 @ 21:31:36
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0