Chasing the dream


I går skickades mitt paket från London, och jag hoppas verkligen att jag får armbandet i slutet på veckan. När jag beställt från USA har det bara tagit ca 6 dagar och med tanke på att det är längre bort tycker man att det borde gå fortare från England. Hoppas! :)

I really really really feel sick, såhär så jag inte vet vars jag ska ta vägen. Spelar ingen roll om jag ligger ner, sitter vid datorn eller vandrar runt i huset för jag tänker på det hursomhelst. Ska pröva ta en alvedon å se om det går över. Vill kunna sova i natt. Lär bli en sen kväll som vanligt för strax ska jag kika på en film, någon som jag aldrig sett tidigare faktiskt! Haha nämen det är ett tag sen jag sett en helt ny film faktiskt, på senare tid har jag sett samma filmer om och om igen, men bara mina favoriter då förstås. The cutting edge 3 - chasing the dream, och den verkar faktiskt jätte bra! Så ska dra igång den nu så att det inte blir allt för sent, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Den var faktiskt väldigt bra :)

2009-01-28 @ 00:11:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0