Are you still the same or did you change somehow?


Nu är jag hemma och onsdagens skoldag är avslutad. Nu har jag bara torsdagen kvar och sen är det helg för mig! Skönt att få en extra ledighetsdag. Höjdpunkterna idag var nog lunchen på Exotic med Natta och när Sandra och jag busade i snökullen. Dock resulterade det väldigt blöta jeans men skitsamma. När solen lyste idag och värmde kunde man inte vara annat än på bra humör! När jag kom hem gick jag ut med vovvarna en sväng och busade även lite med dom i snön. Donna har verkligen levt rövare medans Mimmie mest såg ut som att hon var otroligt less. Mina fina små älsklingar!

Men nu är det äntligen dags för 90210 som jag ska njuta av med popcorn och en cola! Mysigt med alla hjärtans dag temat i avsnittet, och ser framemot att få se snyggingen Matt Lanter som är med i avsnittet idag ;) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0