i'm hiding from you, and your soul of ice


Här har det varit ganska gapande tomt med uppdateringar. Men jag har varit helt slut! Igår hade jag min första stängning på Ur&Penn så när jag kom hem käkade jag, duschade och sen slockna jag. Så ikväll ska jag ligga hemma och göra ingenting alls, eftersom att jag jobbar imorgon. Ska se veckans Gossip, One tree hill, Glee, 90210 .. etc. Har missat en del!

Men först ska jag hoppa in duschen, se fjärde avsnittet av Mysteriet på greveholm (min julkalender i år) och öppna fjärdeluckan. Mysigt värre!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Jätte bra ide med att köra en egen julklaender. Skrev om det på min blogg också:) Tack för tipset kan man ju säga:P Hoppas att du får en trevlig jul;P

2009-12-06 @ 18:32:10
URL: http://nellyandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0