Steget efter


För en stund sen har jag o natta kikat på Wallander steget efter och skrikit och haft oss. Men en av de bästa filmerna från serien enligt mig. Nyss har jag tvingat henne en fläta på mig i luggen som jag kommer få sova med inatt eftersom jag är okunnig som bara den. Vi har även bestämt att den 3 maj drar vi till umeå på Idol auditon. Jag ska inte sjunga så var lugna! Klockan fyra på morgonen rullar bilen härifrån. Nice..

Annars så har jag inte haft för mig särskilt mycket idag. Fick mig en lång sovmorgon för första gången på länge, tror sandra och jag vaknat mellan 8-9 varje dag nu under lovet. Så surt när man äntligen får sova ut så är man uppe före tuppen. Strax ska jag tönta mig lite och kika på Hannah montana the movie. Efter det blir det att lägga sig så man är pigg å glaa till skolstarten imorgon.. Eller så inte. Have a nice evening! ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lätä som en mysig dag och så och spännande med idol auditon :)

Du töntar dig inte med Hannah montana the movie då måste jag också göra det,haha :)

2009-04-19 @ 23:09:45
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0