Miss Stewart


Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag tycker bäst om Ljudet av ditt hjärta för att...



1. Edwards och Bellas kärlek visas mer än någonsin.

2. Vi får veta mer om Rosalies och Jaspers historia om hur de blev vampyr och så.

3. Vi får veta historien om varulvar och delvis vampyrer. En mycket intressant historia faktiskt!

4. Bella slitas mellan Edward och Jacob. Så väldigt mycket känslor och allt. Jag hatar när Jacob beter sig så mot Bella som han gör.

5. Jag älskar konflikten mellan Edward och Jacob. Man kan verkligen se att inte någon av dom vill förlora Bella.

6. Och sist men inte minst: Jag gillar samtalet i tältet mellan Edward och Jacob.



Vad mer? Ja, det finns faktiskt massor mer som jag gillar med Ljudet av ditt hjärta. Det fattar du nog ;b

2009-04-21 @ 20:09:24
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar:Älskar också Tisdagar :)

2009-04-21 @ 20:42:07
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0