I guess this means you're sorry


Aj jag har en sån satans träningsvärk. Försöker undvika trappor & att böja mig ner det bästa som går men det är svårt. Har gjort några benövningar som jag fått lära mig några dagar nu och tagit har det då gjort. Satan alltså! Tog mig nyss en varmdusch, carro och jag har varit och promenerat och idag var det ganska kyligt. Men skönt var det :)

Imorgon har jag min sista dag på praktiken. Känns tråkigt att det är slut och det är back to school efter lovet. Vill ha sommarlov nu helst. Tack för att vi har en veckas ledigt nu iaf. Annars har jag inte mycket för mig, sitter och morrar åt hotmail som inte fungerar. Kan inte alls läsa min mejl. Ska snart gå och göra mig lite gröt och kolla på SATC. Är som ett tag sen! Vill verkligen se 90210 men med denhär nya nedladdningslagen är jag lite osäker.. Vi får se helt enkelt. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig dag :)

2009-04-09 @ 16:35:25
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0