Hide away


För bara en liten stund sen har jag å sandra käkat middag. Jag stod för den idag! Grillade färdig marinerat kött och gjorde potatiskroketter till det. Så nu luktar hela jag grillrök - men sommarkänslor på hög nivå. Idag har vi inte gjort ett skit. Sandra har haft maraton med gamla high-school filmer imorse så vi har mest legat och slöat. Och imorgon bär det av mot övertorneå.

Har egentligen inte något nytt eller intressant att berätta för er idag. Så avrundar här. Strax ska jag gå och diska undan allting innan vi bänkar oss framför Gossip girl och fortsätter med vårat slöande. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en galet mysig dag gumman :) <3

2009-04-12 @ 18:30:37
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0