Youth gone wild

Har precis gjort mig lunch, hamburgare och pommes blev det. Smarrigt :) Och idag är jag även ledig, otroligt skönt! Får se om jag ska dra in till stan och träna en sväng också.

Helgen har spenderats i Övertorneå med Sandra och kul har vi haft det :) Tror jag aldrig varit så trött i hela mitt liv dock, känns som att man knappt fått någon sömn i helg. Vi fick skjuts hem med Tepsa igår vid halv sex tiden men först skulle han på Ikea och införskaffa sig en garderob så vi gick och köpte lite godis på Candyworld. Var hemma strax efter halv nio tiden och tänkte jag skulle slå på en film men det slutade med att jag slocknade direkt.

Nu ska jag hoppa in i duschen.


Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

vi hade fan jävligt kul! :D <3

2008-05-26 @ 17:49:19

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0