I realize nothings broken

Sverige är i semi-final efter 3-2 mot Tjeckien och Nathalie är happyyyy! :)

Idag är trött nog bara förnamnet på mig, förstår inte vad jag fortfarande gör uppe. Kanske kan bero på att jag försöker tvinga mig att ta fram turism pappret igen och börja träna på de sevärdheter vi ska kunna till fredag men idag känner jag dock ingen ork. Olikt? Idag hade vi ingen matte heller, skönt. For hem till Sandra på lunchen och hon var dagens kock. Korv å makaroner är hennes specialare, mycket skickligt må jag säga ;) Tog bussen tillbaka in till stan å mötte upp Erika å Amanda så gick vi och gjorde bort våran uppgift till Bengans lektion som bestod av att kolla på olika livsmedelsaffärer vad olika produkter kostade och sedan skulle man jämföra. Slutade klockan tre och blev snabba ryck till bussen, hann som tur med den med nöd å näppe! När ja kom hem la jag mig på soffan, sen käkade jag middag sen kilade jag till Viktoria och färgade hennes hår och blev bjuden på goo fika :) Sen var det bara att pysa hem igen och plugga lite till sen for jag och umgicks med Nathalie och Sofia. Och imorgon kommer min sötnöt Sandra och sover hos mig, myys :) Nä vet ni nu ska jag släcka lampan och krypa ner i sängen, heipaaa!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0