Hate is safer than love

Sitter hära mätt och belåten. Dagens middag var biffar med potatismos, alltid lika gott :) Om en stund ska jag kila till Nathalie och käka tårta. Hon fyller nämligen 16år idag, grattis :)

Dagen har börjat stressigt, försov mig så jag höll på missa bussen. Hann inte ens äta något så blev att sitta med en kurrande mage på nationella, inte kul! :/ Provet gick väl hyffsat bra, ska inte säga någonting för det är oftast då man blir besviken. Jag å Amanda tog bussen hem till henne strax efter 10 tiden eftersom vi hade hål till klockan 2. Att Lena ska vara så förbannat envis och tvinga oss ha en 45 minuters lektion så att vi måste vänta i 5 timmar. Det är så jäkla typiskt henne. Ja men iallafall så gjorde vi oss lunch, blev pommes med hamburgare. Mästerkockarna ;) Sen la vi oss framför datorn och kikade på veckans Gossip & One tree hill avsnitt. Vid halv två drog vi oss tillbaka mot skolan då det var dags för Turism. Lektionen bestod endast av svammel, håltimmen gjorde oss ingen nytta överhuvudtaget, alla var trötta och vi skrattade oss igenom i princip hela lektionen så Lena var lagomt sur. Men ha ! Så går det :)

Nu måste jag lägga på ett kol, ska läsa igenom de 50st sevärdheterna vi ska kunna till på fredag innan jag pyser iväg. Åååh I love it :)))

Inte så olikt

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0