Icebreakers

Har just lirat lite GH och nu sitter Sofie å nöter förfullt. Vi har nyss käkat lite kvällsfika. Blev te, ostmackor å ägg! Super smarrigt :)

Idag har vi rantat på stan sen klockan 11 typ. Sandra skulle se till så hennes jeans kom tillbaka till Ötå sen hämta hennes väska från Gabriella som hon glömt. Blev lunch på Max, gott men onyttigt. Sen kollade vi efter ett par solbrillor eftersom jag lyckats glömma mina på Statoil. Nog för att jag börjat fundera om dom ens kommer komma till användning? Så typiskt att det blir dåligt väder i Sthlm bara för att vi ska dit. Morr! Bara hoppas att det klarnat upp till helgen iaf. Ikväll har vi varit och kollat på Luleå hockey - Icebreakers. Luleå blev utklassade men det var inte en sån stor chock. Nu längtar jag verkligen tills säsongen sätter igång :)

Ska försöka få bort Sofie från GH nu också ska vi slå på OC. Sen blir det hem å packa, för imorgon drar jag!

TAKIDA PÅ SKANSEN 13/8!


Kommentarer
Postat av: emma

GH!! ;)<3

2008-08-08 @ 10:52:00

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0