First day of school

Ja då var sommarlovet slut och "allvaret" börjar igen. Första skoldagen för detta läsår är förbi. Var högst 50 minuter i skolan sen fick vi sluta, fick bara lite information om vad som händer i veckan och de nya som börjat i våran klass fick skåp, busskort osv. Jag, Amanda och Antonia knallade in till stan och käkade lunch på Max, vilket har blivit en tradition som vi har. Idag har jag även hunnit med att vara till frissan, och nöjd blev jag :) Köpte även med mig en toning hem som jag ska sätta när det är dags. Sen tog ja bussen till Amanda och blev bjuden på smulpaj som de gjort å go var den!
Nu kom jag precis hem, ska gå och hjälpa pappa med maten alldeles strax sen ska jag ta mig en lång promenix.




Miley Cyrus - 7 things

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0